példa1 K. Gábor története, aki szerint
"...az emberek annyira buták, annyira mélységesen ostobák..."
Bejött hozzánk K. Gábor és a tesztek, majd pedig a személyes beszélgetés végeztével pontosan megfogalmazta mi az, ami a leginkább aggasztja az életben. És ez így hangzott.
"Valójában az zavar, az idegesít a legjobban - és tulajdonképpen ez teszi tönkre az idegrendszeremet -, hogy az emberek annyira buták, annyira mélységesen ostobák, hogy teljesen kilátástalan szélmalomharc bármit is tenni ezzel kapcsolatban."
Ezzel persze mi sem tudunk mit tenni, és ha tényleg ez a gond, akkor nincs gyógyír. Nem tehetjük "okossá" a környezetét és mindenkit akibe csak belebotlik. Tovább kellett tehát kutatni a valódi probléma után, valami olyat kellett találni, amivel tudunk valamit kezdeni. Végül elérkeztünk egy pontra, ahol kezdett halványan kirajzolódni valami. Kiderült, hogy a "buták" azok a családtagjai. Majd pedig kiderült, hogy tulajdonképpen a felesége. Ezt követően kiderült az is, hogy nem volt mindig "buta" de újabban már az. Majd fény derült a következőre. "Az a bajom, hogy nem ért meg a asszony." Nos, itt már egy kicsit közelebb jártunk a megoldáshoz, de ezen a ponton még mindig az asszonnyal kellett volna valamit tennünk, de mi K. Gábornak szolgáltattunk éppen. További néhány nehéz perc után azt mondta, hogy "Nem tudom megértetni magam az asszonnyal." És itt volt az a bizonyos képtelenség. Itt volt az ő valódi problémája. Képtelen volt megértetni magát az asszonnyal és képtelen volt erre más emberek vonatkozásában is. Mivel ez a helyzet régóta fennállt, kezdett egyre kevésbé beszédes lenni, tulajdonképpen elindult a remetévé válás lejtőjén.
Hogy mi volt végül a program és hogyan jutott el ez az ember addig, hogy ma már isszák a szavait, előadásokat tart stb. az egy hosszú történet volna. Mindenesetre a szolgáltatást, amit nyújtottunk neki nagyon megköszönte, mint ahogy azt is, hogy sikerült végül "okosabbá tenni a feleségét". Gábor Úr élete szép irányt vett és köszöni szépen, sokkal jobban van, mint előtte.
Gyakori kérdések a nyújtott szolgáltatásról. |